Fontos tudnivalók, alapvető információk
A Power-Globex kereskedelmi program előnyei
Speciálisan műszaki szakkereskedelemre fejlesztett komplex és professzionális internetes rendszer, számos különleges, egyedi funkcióval, kiegészítő programmal, szolgáltatással.
Érdemes megismernie a programot, ha a következő tevékenységek valamelyikével foglalkozik: szerszámbolt; vas-műszaki kereskedés; kisgép szaküzlet és szerviz; barkács - kertészeti szaküzlet; gépkölcsönző - gépkereskedés; villamossági szaküzlet; csavarbolt; munkavédelmi - munkaruházati szaküzlet; építőipari szakáruház; csapágybolt; épületgépész szaküzlet; hegesztéstechnikai bolt; festék - barkács kereskedés; gazdabolt, de bármilyen egyéb műszaki kereskedelmi tevékenység esetén a Power-Globex program lehet a legjobb választás.
A meglévő ügyfélkörének - a megszokotthoz képest - jóval szélesebb termékválasztékot tud kínálni, jelentős anyagi befektetés nélkül. Akár több 10 000 jól értékesíthető termékkel tudja bővíteni választékát a Power-Globex kerskedelmi rendszer segítségével.
Sok új vásárlót, új ügyfelet tud szerezni a program alkalmazásával. Az internetes marketing, a webes hirdetési lehetőségek teljes tárházát kihasználhatja: Google, Facebook, Lokális média, YouTube, Árukereső, Árgép, stb.
A legjobb ajánlatait könnyedén képes eljuttatni a vásárlókhoz a webáruház, rendelőprogram alkalmazásával. Nagyon sok vásárló fogja az interneten talált terméket a boltban átvenni, ezáltal az üzlet forgalmát is nagy mértékben képes növelni.
Modernizálni tudja vállalkozását a rendszer kínálta lehetőségekkel. Gyors, hatékony és precíz kereskedelmi tevékenységet folytathat a sok funkciónak, szolgáltatásnak és kiegészítő programnak köszönhetően. Komplex módon az értékesítési folyamat minden lépést átfogja a rendszer: hirdetés, reklámozás; termék bemutatás; jelentős tétel esetén árajánlat kérés, árajánlat írás; webes megrendelő felület; bolti és webes megrendelések menedzselése; számlázás; bizonylatok elküldése e-mailben; szerviz és egyéb munkalapok kezelése; vonalkód használat - igény esetén készlet és raktár kezelés.
A forgalmát és a bevételt jelentősen tudja növelni anélkül, hogy nagy raktárkészleteket kellene felhalmoznia. A beszálítók hatalmas készleteket tartanak raktáron, adjon el minél több olyan terméket, melybe nem kell a saját tőkéjét befektetnie.
A teljes kereskedelmi folyamatot könnyedén át tudják tekinteni a vezetők, tulajdonosok.
A főnököknek, munkatársaknak különböző szintű felhasználói jogosultságok oszthatók ki: Tulajdonos, Menedzser, Középvezető, Értékesítő, Kezelő, stb. A felsővezetők mindent láthatnak, a folyamatokat nyomon követhetik, ellenőrizhetik és mindezt akár több bolt, vagy üzlethálózat esetén is biztosítja a rendszer.
Számos új importőrrel, nagykereskedővel, gyári képviselettel kerülhet kapcsolatba a Power-Globex kereskedelmi program használata során. Több mint 20 importőr, nagykereskedő található a rendszerben, mint beszállító!
Ha több üzlettel rendelkezik, az sem akadály, a Power-Globex program könnyedén kezel egy teljes üzlethálózatot. Cég szintjén használhatja a beszerzési kimutatásokat, a beszállítókkal kapcsolatos információkat, a termék- és ügyféltörzset. Könnyedén átlátja az egyes üzletek készletadatait, értékesítési kimutatásait, folyamatban lévő munkalapjait, stb. Szükség esetén központilag kezelheti az ügyfél besorolási rendszert (ügyféltípusokat), a speciális árak beállítását, a bevételezést és az áru szétterítését az üzletek irányába.
Központi frissítésű főkategóriák, adatbázisok
A sok központi termékfrissítésű főkategória közül, a kereskedő dönti el, hogy mely főkategóriák legyenek láthatók a webáruházban, rendelőprogramban. A főkategóriák összetétele, sorrendje rugalmasan módosítható. Rengeteg idő és energia takarítható meg a központi termékfrissítésű adatbázisok használatával.
Egyedi termékfelvitel
A központi termékfrissítésű főkategóriákon kívül egyedi felvitellel a kereskedő az igényinek megfelelő főkategóriát, alkategóriát, és terméket vihet fel az oldalra.
A szaküzletben értékesített termékek teljes egészében megjeleníthetők, bemutathatók a webáruház, rendelőprogram segítségével, és a számos honlap funkciónak köszönhetően a kínált szolgáltatások is maximális hatékonysággal jeleníthetők meg.
Termékek, kategóriák felvitele manuálisan
Új termékek és kategóriák manuális felvitele az adminisztrációs felületen történik. A folyamat speciális szakképesítést, szaktudást nem igényel! Egy rendkívül könnyen használható, egyszerűen áttekinthető felület segíti a gyors és professzionális termék és kategória felvitelt.
(Egy egyedi főkategória tartalmának megjelenítése lehetséges egyedi feed terméklista,
XML-feed vagy XLS-feed segítségével is. Erről bővebben itt olvashat:
Főkategória feed import)
Valuta modul - EURO Árfolyam modul
A Valuta modul segítségével választhatja ki az ügyfél, hogy Ft -ban vagy EURO -ban szeretné látni az árakat a weboldalon.
Az aktuális árfolyamot az EURO Árfolyam modul mutatja.
A Ft / EURO árfolyam forrása az EUROPEAN CENTRAL BANK.
GDPR - szervezési és technikai megoldások
Az alábbiakban foglaltuk össze a GDPR-ral kapcsolatos információkat, illetve a személyes adatok védelme és a tájékoztatás érdekében megtett szervezési és technikai megoldásokat:
- A weblapok „https” biztonságos (titkosított) adatkapcsolatot használnak.
- A weblapokon regisztrációkor, vagy rendeléskor megadott személyes adatok titkosított formában kerülnek mentésre a szerveren.
- Az oldalon külön „Adatvédelem” menüpont található, melyre kattintva elérhető az „Adatvédelmi tájékoztató”.
- Minden funkciónál, ahol szükség van rá, a személyes adatok kezeléséhez szükséges hozzájárulást az érintettek a személyes adatok megadásával egy időben adják meg.
- Minden funkciónál, ahol szükség van rá, a személyes adatok kezeléséhez szükséges hozzájárulással egy időben az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat is elfogadják a Felhasználók.
- A regisztráció során megadott „regisztrációs adatokat” a Felhasználó modul segítségével történő bejelentkezés után törölni lehet.
- Adathordozás igénylése esetén a személyes adatokat xml vagy csv formátumban tudja biztosítani a Power-Expert Kft.
- A ”sütik” (cookie-k) csak a látogató engedélyezése után kerülnek használatra, a látogatónak lehetősége van a „Nem engedélyezem” opciót is választani.
- A rendelés leadása előtti utolsó lépésnél a „Vásárlási és használati feltételek” közé bekerült az „Adatvédelmi tájékoztató” is.
- A megrendelés leadásakor a kereskedőnek küldött e-mailben nem láthatók a vásárló adatai, csak a megrendelt termékkel kapcsolatos információk. Az e-mailből egy kattintással el lehet jutni a webáruház jelszóval védett adminisztrációs felületére, ahol már látszanak a vásárló adatai.
- A megrendelés során esetlegesen megadott személyes adatok kizárólag a webáruház jelszóval védett adminisztrációs felületéről érhetők el a „Kezelő” szintű belépési adatokat ismerő felhasználók számára. (Figyelem, ha Ön mint a webáruház kezelője úgy gondolja, hogy érdemes lenne megváltoztatni a jelszót, akkor igényét jelezze a +36 20 5844 693–as telefonszámon.)
- Ha a Kereskedő jelzi, hogy a Kezelő jogosultságú felhasználói szint mellett szüksége lenne egy olyan belépési szintre is, ahol a „Munkatárs” az adminisztrációs felületre be tud lépni (pl. a beszállítói információk használata miatt) , de a rendelések megtekintésére nem akar jogosultságot biztosítani a Munkatárs számára, akkor tudunk létrehozni ilyen módon beállított „Munkatárs” felhasználói szintet.
- Ha egy magánszemély írásban jelzi igényét adatainak módosítására, törlésére, akkor ezt a kereskedőnek jeleznie szükséges a Power-Expert Kft felé is, hogy meg tudjuk tenni a szükséges lépéseket.
Adminisztrációs felület
Az adminisztrációs felületen található minden funkció, ami a
webáruház, rendelőprogram működtetéséhez szükséges. Számos
segédprogram és nagyon sok hasznos információ is megtalálható itt.
Ezen a bemutató oldalon be is léphet az adminisztrációs felületre a
Felhasználó modul segítségével
"Látógatóként" (korlátozott hozzáféréssel). Ha nem ismeri a "
Látogatói belépési adatokat", akkor kérje az információt az
info@powerexpert.hu címen.
Ennek az
ikonnak a segítségével fog tudni
oda - vissza váltani az adminfelület két része
között. Ez a két rész a
"Weblap adminisztráció" és a
"Bizonylatkészítő modul" .
Ha szeretne többet megtudni ezekről a funkciókról, kérje az ingyenes és kötelezettségmentes távbemutató szolgáltatásunkat a +36 20 5844 693 telefonszámon, vagy az info@powerexpert.hu e-mail címen.
További funkciók, szolgáltatások, információk: