Speciális funkciók, professzionális megoldások
Nagyon sok olyan funkciója, szolgáltatása van a Power-Globex kereskedelmi programnak, melyek összessége megkülönbözteti minden más hasonló programtól.
Ezeket a technikai megoldások rendkívül fontosak a hatékony működéshez, ha az alábbi műszaki kereskedelmi tevékenységek valamelyikével foglalkozik: szerszámbolt; vas-műszaki kereskedés; kisgép szaküzlet és szerviz; barkács - kertészeti szaküzlet; gépkölcsönző - gépkereskedés; villamossági szaküzlet; építőanyag és építőipari szakáruház; épületgépész szaküzlet; hegesztéstechnikai bolt; festék - barkács kereskedés; gazdabolt, de bármilyen egyéb műszaki kereskedelmi tevékenység esetén a Power-Globex program lehet a legjobb választás.
Néhány érdekes és speciális funkciót, szolgáltatást gyűjtöttünk itt össze:
Gyűjtőtermékek és termékváltozatok megjelenítése. Több termékjellemző kombinálható, pl. szín, méret, átmérő, súly, stb., attól függően, hogy mi az optimális megjelenítési módja az adott terméknek. Az egyes termékváltozatoknál eltérő ár, cikkszám, és vonalkód használható.
Egy termékhez termékopciók is beállíthatók. Az egyes termékopciók külön-külön beárazhatók. Rendeléskor egy terméknél több opció, opciós kiegészítő is kiválasztható.
Kapcsolódó termékek és szolgáltatások. Egy termékhez beállíthatók olyan egyéb cikkek, melyek szorosan kapcsolódnak az adott termékhez, pl. tartozékok, kiegészítők. Nem csak kapcsolódó termék állítható be, hanem egy teljes kategória is megjeleníthető. Ezek a kapcsolódó termékek és kategóriák a weblapon a termék leírása alatt fognak megjelenni strukturált formában.
Vetített ár paraméterezhető formában. Fontos, hogy nem csak a vetítés osztószáma adható meg, hanem a kiszerelés mértékegysége is pontosan beállítható: kilogramm, liter, méter, stb.
A
főkategória feed import segítségével megjelenő termékek is használhatók
bizonylatkészítésre és akár
raktárkészlet kezelésre is. Tehát ha egy
külső cég biztosítja egy főkategória teljes taralmát xml vagy xls feed-ek segítségével, akkor ezek a termékek is azonnal használhatók a
bizonylatkészítőben szállítólevél íráshoz, díjbekérő készítéshez, számlázáshoz,
árajánlat íráshoz, stb. Ha van raktárkészlet kezelés, akkor a készletek az ilyen termékekhez is rögzíthetők.
A bejövő megrendelések állapotváltozásai nagyon precízen naplózhatók. Az állapotváltozásról az ügyfelet is könnyedén lehet értesíteni e-mailben, úgy, hogy kiegészítő megjegyzés is írható a vevő részére.
A megrendelés tételei könnyedén számlára, szállítólevélre, díjbekérőre másolhatók, ezzel rendkívül sok idő megtakarítható.
Sok
"központi termékfrissítésű" adatbázis áll a kereskedő rendelkezésére. A központi termékfrissítésű adatbázisok esetében a kereskedőnek nem kell foglalkoznia a termékek műszaki karbantartásával. Többféle
központ termékfrissítésű adatbázis típust is kezelni tud a rendszer.
Erről bővebben itt tájékozódhat.
Az ügyféladatok betöltésben a Cégjelző rendszere nyújt segítséget. A név és cím mellett betöltődik az adószám is. Nagyon sok egyéb adatot lehet még rögzíteni egy céggel kapcsolatban az ügyféltörzsben. Érdemes a cég jellemző tevékenységét is beállítani, mert ez nagyon hasznos lehet az egyedileg készített hírlevelek kiküldésekor.
Ha szeretne többet megtudni ezekről a funkciókról, kérje az ingyenes és kötelezettségmentes távbemutató szolgáltatásunkat a +36 20 5844 693 telefonszámon, vagy az info@powerexpert.hu e-mail címen.
További funkciók, szolgáltatások, információk: