Megrendelés munkalap - megrendelés menedzsment
A megrendelés munkalap mindenféle megrendelés esetén alkalmazható, így eldobhatja a jegyzetfüzetet! Egyszerűen rögzíthet telefonon keresztül bejövő megrendelést, e-mailben leadott megrendelést, személyesen az üzletben vagy üzletkötő által szóban felvett megrendelést, de természetesen a webáruházban, rendelőprogramon keresztül leadott megrendelések is egy kattintással rögzíthetők a megrendelés munkalapon. A webes megrendelések esetén automatikusan szinkronizálódnak a beállított állapot változások a "webes megrendelés modul" és a "megrendelés munkalap" között. Ha a megrendelés munkalapon megváltoztatásra kerül a megrendelt tételek bármelyik paramétere, vagy új tétel kerül rögzítésre, akkor a változás megjelenik a webes megrendelés modulban is és meg fog jelenni a vásárlónak küldött - állapot vátozásról szóló - értesítésekben is.
A tételekhez külön-külön belső megjegyzések vihetők fel, így minden fontos információ könnyedén rögzíthető a tételek szintjén is. A fotók a fényképezés után a telefonról egyszerűen és azonnal a munkalapra menthetők QR kódok alaklmazásával. A Megrendelés munkalap néhány olyan funkcióval rendelkezik, melyek más munkalap típusoknál nem érhetők el, ezek a következők:
- Megrendelés menedzsment funkciók: Nyomon követhető, hogy a megrendelés tételei közül mi van raktáron, mi van részben raktáron, és mi nincs raktáron. Ha a raktáron nem található tételek megrendelésre kerülnek, majd beérkeznek, akkor könnyedén 1 kattintással hozzá rendelhetők a munkalapon szereplő tételhez. Az eredetileg megrendelt tételek az ügyfél kérésére bármikor utólagosan is módosíthatók, amíg a megrendelés átadásának folyamata zajlik. A tételekkel kapcsolatos mozgások naplózva vannak. Az esetlegesen díjbekérő segítségével átvett előleg a kiállított rész számlákon egyszerűen beszámítható. Az előleg beszámításával kapcsolatos információk is naplózva vannak.
- rész számlázás, rész szállítólevél, rész nyugtamelléklet: ha a megrendelt tételek átadása, leszállítása több lépcsőben történik, akkor lehetőség van rész számlák, rész szállítólevelek, rész nyugtamellékletek kiállítására. Ha rész szállítólevelek segítségével történik meg az áru átadása, akkor a folyamat végén a számla kiállítása két kattintással elvégezhető.
- a megrendelt tételekhez külön-külön fotók, fájlok menthetők: Lehetővé teszi olyan termékek, tételek rögzítését, melyekhez valamilyen szolgáltatás kapcsolódik, ilyenek lehetnek pl.: gravírozás, logózás, hímzés, szitanyomás, gépek felszerelvényezése, stb. Mivel bármilyen fotó, tervrajz, logó, nyomdai anyag, műszaki dokumentáció, stb. menthető a tételekhez (tételenként külön-külön több fájl is menthető) ezért komplex ipari beszállítások esetén is optimálisan használható. Óriási segítség munkaruhák, védőfelszerelések logózása, hímzése, szitanyomása esetén, mert a kabátokhoz, nadrágokhoz, pólókhoz, védőfelszerelésekhez akár más-más formátumú logó is rögzíthető. A szolgáltatási díjak is egyszerűen felvihetők.
Figyelmeztető, értesítő rendszer!
Vezesse az értékesítéssel, szolgáltatásokkal kapcsolatos tevékenységét az adott célra megfelelő munkalap típusokon, és használja ki a figyelmeztető, értesítő rendszer lehetőségeit! Minden munkalapnál vannak olyan szekciók, melyek segítségével figyelmeztető értesítést lehet beállítani egy konkrét időpontra.
Az értesítés érkezhet e-mailben, illetve vizuális jelzés formájában, a weblap adminisztrációban és a bizonylatkészítőben található "csengettyű" ikon aktiválódásával. A vizuális jelzés beállítható úgy, hogy csak saját részünkre jelezzen, de úgy is, hogy a csapat minden tagja értesüljön az üzenetről.