Árukészlet kezelés, raktárak kezelése
Igény esetén bekapcsolhatók a raktárkészlet kezeléssel kapcsolatos funkciók, szolgáltatások. Gyors, hatékony, modern és átlátható készletkezelést biztosít a program, kihasználva azt a lehetőséget, hogy a weboldalon található termékekhez könnyedén rögzíthető raktárkészlet. Több bolt, akár egy 20 üzletből álló hálózat raktárkészletének kezelésére is képes a Power-Globex program. Természetesen a dolgozók megfelelő felhasználói jogosultságai precízen beállíthatók.
Fő raktár(ak), kiegészítő raktárak
Egy üzlet raktára mindig "Fő raktár" (fix raktár). A fő raktárhoz kiegészítő raktárak (hozzáadott raktárak) rendelhetők, mint pl. bizományosi raktárak, elkülönítő raktárak, nagy gép raktár, stb.
A raktárak közötti termék átadások működhetnek a tételek azonnali átmozgatásával, vagy "átvétel megerősítést" igénylő tétel átadással. A megerősítést igénylő készlet mozgatáskor a befogadó raktárnak meg kell erősítenie a tételek átvételét, csak ezután könyvelődik át a készlet a befogadó raktárba. Amíg a megerősítés nem történik meg, az átadás "függőben" van, tehát a termékek foglalás alatt állnak a kiadó raktárban.
Készlet kezelése
Raktárkészletet lehet rendelni az alábbi termékekhez:
- a webáruházban, rendelőprogramban található kategorizált termékekhez
- a kategorizált, de nem közzétett termékekhez
- a kategória nélküli termékekhez (hagyományos cikktörzs termékei)
A termékeknél mindig látható a szabad készlet és a teljes készlet, tehát az esetleges foglalás mindig áttekinthető, sőt a terméknél adott pillanatban aktuális készletfoglalások listája könnyedén listáztatható.
Nagyon sok
kényelmi funkció segíti a gyors bevételezést, a készletek mozgatását, a termékek készletváltozásaival kapcsolatos információk nyomon követését:
vonalkód használat, gyors felviteli lehetőség, naplózás, másolási funkciók, egyszerű készletmozgató bizonylatok, a bizonylat kiállítójának rögzítése, stb.
Vonalkód olvasó használatával a bevételezés már az áru átvételekor megtörténhet, így nem kell a bevételezésre külön munkafázisként tekinteni. A bizonylatkészítőben azonnal feltüntetésre kerülnek a friss információk és számos hasznos automatikus folyamat tud végbemenni a megfelelő beállítások esetén:
- Azonnal rögzítődik az utolsó beszállító a terméklapon.
- Rögtön kiszámításra kerülnek a friss HK%, Árrés, és Árrés% adatok.
- Automatikus árazás esetén a beállított HK% alapján azonnal kiszámításra kerül az eladási ár (ÁR1, webes ár).
- Az árszabályok segítségével automatikusan frissülnek a speciális árak (ÁR2, ÁR3, ÁR4, stb.)
- Minden a beszerzéssel kapcsolatos információ rögzül a Beszerzési kimutatásban, ahonnan azonnal kinyerhetők a komplex információk a szűrési funkciók segítségével.
- Ha szükséges, automatikusan módosul az átlag beszerzési ár.
- Azonnal lefutnak a Minimum készlettel kapcsolatos folyamatok.
- Több üzlet, telephely, számlázási profil esetén azonnal használhatók a friss információk az összes boltban, számlázást végző egységben, számlázási profilban. Tehát a beszerzéssel kapcsolatos információk cég szintjén kerülnek rögzítésre.
- A bevételezés közben a terméklapon is azonnali módosítások hajthatók végre, pl. szükség esetén rögzíthető 2. vonalkód; módosíthatók az árszabályok; termék képek, kapcsolódó termék állíthatók be; frissíthetők a termékleírások, opciós kiegészítők; stb.
- Igény esetén a rendelőprogramban, webáruházban megjelenik az információ, hogy a termék raktárról elérhető.
- Ha vannak beállítva Komplex árszabályok a speciális árakra vonatkozóan, akkor azok is automatikusan életbe lépnek.
Használja a Rovancs funkciót és felejtse el az év végi leltárt!
A rovancs funkció segítségével folyamatosan ellenőrizheti a termékek készleteit, könnyedén, átláthatóan, gyorsan. Az év utolsó heteiben már csak azokat a termékeket kell leszűrni, és leellenőrizni, melyek nem voltak rovancsolva az utóbbi időszakban. Ha december 31-ig az Ön által elvárt időszakban minden termék rovancsolásra került, akkor semmi szükség nincs a leltározásra! Sok időt, energiát spórolhat meg, leltár helyett a pihenésre vagy az értékesítésre koncentrálhat! Ön dönti el, hogy egy emberes, vagy két emberes rovancs üzemmódot kíván alkalmazni. A "Rovancs info" használatával sokkal hamarabb kiszűrhetők az esetleges készleteltérések.
Ha szeretne többet megtudni ezekről a funkciókról, kérje az ingyenes és kötelezettségmentes távbemutató szolgáltatásunkat a +36 20 5844 693 telefonszámon, vagy az info@powerexpert.hu e-mail címen.
További funkciók, szolgáltatások, információk: